UK Bookmakers
  • anual-awards
  • olimpiads1
  • 980
  • 3

27 березня 2019 року в рамках освітнього фестивалю управлінської майстерності «Kyiv EdFest» у гімназії №178 міста Києва відбувся семінар для директорів закладів загальної середньої освіти міста Києва за темою «Організація дослідно-експериментальної роботи педагогічного колективу закладу загальної середньої освіти з формування ключових компетентностей учнів у процесі реалізації Концепції «Нова українська школа».

 

pp (1)

 Гімназія готова до зустрічі учасників семінару керівників

закладів середньої освіти міста Києва

 

 

Мета:презентація досвіду роботи директора гімназії №178 міста Києва Л.Є. Красюк щодо управління інноваційною діяльністю закладу освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа».

Завдання:формування сучасного системного мислення та комплексу спеціальних знань у галузі управління дослідно-експериментальною роботою педагогічного колективу.

У результаті роботи учасники семінару оволоділи вміннями:

-        визначати особливості дослідно-експериментальної роботи педагогічного колективу як відкритої системи;

-        визначати особливості менеджменту дослідно- експериментальної роботи педагогічного колективу;

-        проектувати систему менеджменту освітнього закладу;

-        визначати умови ефективної реалізації діяльності менеджера освіти;

-        обирати та обґрунтовувати критерії оцінювання раціональності в дослідно-експериментальній діяльності закладу;

-        реалізовувати елементи стратегічного інноваційного управління освітнім закладом.

На заході були присутні О.Г. Фіданян, директор Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), А.А. Рогова, в.o. начальника управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації працівники Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, керівники закладів загальної середньої освіти міста Києва, що атестуються у 2018-2019 навчальному році.

     Гаслом заходу було обрановислівПітера Друкера: «Ніщо інше, напевно, так не відрізняє ефективно працюючих керівників, як дбайливе ставлення до часу».

Проведення вправи «Стрічка часу: Нова українська школа», перегляд відеосюжету «Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич про основні компоненти Нової української школи» та визначення очікувань учасників семінару допомогло їм налаштуватися на плідну роботу.

Під час теоретико-методичного блоку заходу увазі присутніх було представлено презентаційну доповідь директора гімназії №178 міста Києва Л.Є. Красюк за темою «Управління дослідно-експериментальною роботою педагогічного колективу з формування ключових компетентностей здобувачів освіти в освітній парадигмі «Нової української школи» (на прикладі формування громадянської компетентності)».

Про досвід гімназії №178 м. Києва з організації та здійснення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня з формування громадянської компетентності здобувачів освіти в контексті інноваційної трансформації освітнього середовища гімназії доповіла заступник директора з навчально-виховної роботи С.І.Пікуза.

Створенню атмосфери довіри й комфорту під час управлінського практикуму сприяла мотиваційна вправа «Емоційно-актуальний заряд» (демонстрація видеофрагменту м/ф «Жив-був пес»). Колективне обговорення допомогло учасникам заходу налаштуватися на ефективне педагогічне спілкування.

Під час практичного блоку модератори заходу за інтерактивними методиками організували в цікавій формі за допомогою оригінального роздаткового матеріалу виконання вправ «Термінологічна розминка», «Ефективний керівник» у п’яти групах, що сприяло актуалізації термінологічної бази практичної реалізації Концепції «Нова українська школа», визначенню умов ефективного управління інноваційною діяльністюзакладів середньої освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українськашкола».

У групах учасниками обговорювалися питання:

- які проблеми (теми) дослідно-експериментальної роботи закладу загальної середньої освіти є, на Вашу думку, актуальними?

         - хто (або що), на Вашу думку, може заважати директорові в процесі організації та здійснення дослідно-експериментальної роботи?

         - хто (або що), на Вашу думку, сприятиме директорові в процесі організації та здійснення дослідно-експериментальної роботи?

       - яких результатів в управління закладом загальної середньої освіти, на Вашу думку, можна досягти за умови здійснення дослідно-експериментальної роботи?

За допомогою невеличкого відеофрагменту із всім відомого культового мультфільму «Волохатий, крилатий і масляний»було зроблено важливий для кожного керівника висновок про складові організаційної діяльностіуспішного менеджера освітнього закладу.

У ході рефлексивного блоку «Нова українська школа: нове управління» учасники у тренінговій формі виконали вправу на узагальнення, оприлюднення та поширення власного досвіду управлінської діяльності «Директорська долоня» та колективно визначили, які професійні якості сучасного директора необхідні йому саме для успішного управління інноваційною діяльністю в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа».

Завершився методичний захід вправою «Щоденник вражень», під час якої директори закладів загальної середньої освіти відзначили, що зустріч у гімназії №178 міста Києва була, повчальною пізнавальною, змістовною та цікавою.

Директор Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) О.Г. Фіданян у заключномуслові, високо оцінив працю педагогічного колективу гімназії №178 міста Києва, подякувала всьому колективу та директору гімназії Красюк Л.Є. за проведений семінар.

 

pp (2)

 Відкриття семінару. Вступне слово Біби Л.М., начальника відділу

Управління персоналу та правового забезпечення Департаменту освіти і науки

виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

 

pp (3)

Презентаційна доповідь директора гімназії №178

Красюк Л.Є. за темою «Управління дослідно-експериментальною

роботою педагогічного колективу з формування ключових компетентностей

здобувачів освіти в освітній парадигмі «Нова українська школа»

(на прикладі формування громадянської компетентності)»

 

pp (4)

Робота в групі «Жовтий стіл». Виконання інтерактивної

вправи «Термінологічна розминка»

 

pp (5)

Група «Зелений стіл». Директори шкіл м. Києва із захопленням

виконують вправу з пазлами «Ефективний керівник»

 

 

pp (6)

 Результат творчої співпраці. Пазли зібрано й отримано вислів

Пітера Друкера щодо ефективного керівництва інноваційною

діяльністю освітнього закладу на тлі зображення

Видубицького монастиря

 

pp (7)

Про досвід гімназії №178 м. Києва з організації та здійснення

дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня з формування

громадянської компетентності здобувачів освіти в контексті інноваційної трансформації

освітнього середовища гімназії доповідає заступник директора Пікуза С.І.

 

pp (8)

 Ознайомлення учасників семінару з досвідом роботи

вчителя 1-А класу Облаухової О.В. зі створення ресурсного

забезпечення викладання на кожному етапі НУШ

(робота з мультимедійною дошкою)

 

pp (9)

Спілкування директора Департаменту освіти і науки

Фіданян О.Г. з учителями. Дискусія «Початкова освіта в контексті

становлення Нової української школи»

 

pp (10)

Організація нового освітнього простору у 1-В класі –

умова вільного розвитку творчої особистості дитини.

Досвідом ділиться вчитель Дорошенко Л.В.

 

pp (11)

Директор Департаменту освіти і науки Фіданян О.Г. у заключному слові

подякувала всьому колективу та директору гімназії Красюк Л.Є.

за проведений семінар

 

The Best betting exchange http://f.artbetting.netby ArtBetting.Net
All CMS Templates - Click Here